5/1/15

Ακόμη μια Παραίτηση!

Μουσείο Μπενάκη: Ο Γ.Π. υπογράφει τη Διακηρυξη του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Προς
ΤΟΜΕΑ ΑΠΟΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΣΟΚ                                      

Κοινοποίηση
Γραμματέα ΚΠΕ ΠΑΣΟΚ

Με λύπη μου σας ενημερώνω, ότι μετά από πολύχρονη συλλογική δράση, παραιτούμαι απο την ιδιότητα μέλους του ΠΑΣΟΚ. Ενός κόμματος που με συνέπεια υπηρέτησα. 
Είμαι ένας απο τα χιλιάδες μέλη, στελέχη και φίλους, που η ψήφος μου πίσω απο το παραβάν βρισκόταν πάντα σε πλήρη αντιστοίχιση με τις δημόσιες απόψεις μου πριν το παραβάν. Αποφασισμένος την ηθική αυτή αντιστοίχιση απόψεων και εκλογικής έκφρασης να συνεχίσω, αρνούμαι να ακολουθήσω την απόλυτη ενσωμάτωση του ΠΑΣΟΚ σε συντηρητικές πολιτικές και στην αρχή ενός ανδρός. Σε ένα πολιτικό χώρο, όπου το δημόσιο συμφέρον προσαρμόζεται στις προσωπικές συμπεριφορές και στρατηγικές των αξιωματούχων του κόμματος. Τα "πως και τα γιατί" της εγκατάλειψης από την κοινωνία, του κάποτε μεγάλου ριζοσπαστικού λαϊκού κινήματος, δεν απαντώνται δυστυχώς με απολίτικους εξυπνακισμούς του τύπου "σηκώθηκε το παραβάν". Παραιτούμενος απο το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσω να διατηρώ την ιδιότητα του πολίτη, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Γιώργου Παπανδρέου, συμβάλλοντας με όλες μου τις δυνάμεις για να ΠΑΜΕ πάλι μπροστά!

Γιώργος Παπαδόπουλος
π. Γραμματέας ΝΕ Βάδης Βυρττεμβεργης
π. Γραμματέας Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού
Συντονιστής ΠΑΣΚΕΜ Γερμανίας
Αντιπρόεδρος Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Γερμανίας
 
 5.1.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: