11/1/13

«Ο δρόμος με τις πεπονόφλουδες»

Το πρώτο βαρόμετρο της Public Issue για το 2013 που παρουσιάστηκε από τον Σκάι καταγράφει ραγδαία μείωση των ποσοστών του ΣΥΡΙΖΑ μόλις μέσα σε έναν μήνα, τόσο σε επίπεδο εκλογικών ποσοστών όσο και στη λεγόμενη παράσταση νίκης. Έκπληξη; Μάλλον όχι. Αναμενόμενο κατά τη γνώμη μου! Η αμετροέπεια, η αλαζονεία και η διαρκής απομάκρυνση από την πραγματικότητα, πως να το κάνουμε, έχουν και αυτές τα όριά τους!


«Είμαι πικραμένος, έλεγε το 1981 ο Ηλίας Ηλειού. Όχι τόσο από τους αντιπάλους μου, που έκαναν στο κάτω κάτω τη δουλειά τους, αλλά από τους ομόφρονές μου. Δεν άφησαν πεπονόφλουδα που τους πετούσε η ντόπια ή η ξένη αντίδραση που να μην την πατήσουν... Αν ήθελε κάποιος να γράψει για τις αστοχίες της ηγεσίας του αριστερού κινήματος στην Ελλάδα, δεν θα χρειαζόταν τόμους χειρογράφων με σοβαρές αναλύσεις... Θα του αρκούσαν μερικά χειρόγραφα για να γράψει ένα μικρό χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Ο δρόμος με τις πεπονόφλουδες». Δυστυχώς, οι γκάφες των ομοφρόνων μου κατέστρεψαν ένα πανίσχυρο προοδευτικό κίνημα και μας πήγαν πολλές δεκαετίες πίσω.» 
Τα ακούς Αλέξις; Οι πορείες των κομμάτων διδάσκουν! Γι΄ αυτό και η εμμονή στην ιδέα, πως αν η ιστορία δεν σε δικαιώσει τόσο το χειρότερο γι΄ αυτήν, κάνει τις κωλοτούμπες θεαματικότερες! Αμ και οι άλλοι; Αν ήταν λίγο σοβαροί, θα μπορούσαν σήμερα να μιλήσουν για ανάκαμψη και ρεύμα επανόδου. Αλλά και αυτοί, αντί να μπαγλαρώνουν φοροφυγάδες ασχολούνται ακόμη με τη «σύνταξη» της λίστας Λαγκάρντ και ψάχνουν σε ποιον θα φορτώσουν την λαϊκή δυσαρέσκεια! Η ζωή όμως διαψεύδει! Τα ακούς Γρηγοράκο; (Γ.Π.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: